link link link link link

vrijdag 31 oktober 2014

Chet Faker - Gold

En ja hoor, wéér een hitje uit Australië. Na San Cisco eerder deze week. Werd ik vandaag wakker met Chet Faker. Geen onbekende op dit blog, want hij kwam namelijk al hier en hier voor. Zijn nieuwste nummer heet Gold en is weer erg fijn. Ik kende de remix van zijn goede vriend Flume eerder dan het origineel. En ik kan eigenlijk moeilijk zeggen welke versie ik beter vind. Dus ook vandaag weer twee nummers voor de prijs van één! Kijk vooral ook naar de video hieronder. Een verlaten weg met daarop drie rolschaatsende dames. Het heeft op mij een nogal hypnotiserende werking... Oh en meneer Faker treedt over 2 weken op in Paradiso, iemand toevallig een kaartje over?


En de remix van Flume:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten