link link link link link

donderdag 21 mei 2015

Foo Fighters - Everlong

Dit kan geen toeval zijn: deze morgen werd ik wakker met Everlong van de Foo Fighters. 'Big deal' denk je dan misschien, en ik vond het aanvankelijk ook niet de moeite van het bloggen waard. (Alhoewel, het is natuurlijk een uitgelezen kans om te vertellen dat ik ooit Dave Grohl heb ontmoet en dat hij daarna My Hero over mij heeft geschreven. True story, maar dat verhaal bewaar ik voor een volgende keer...) Maar de reden dat ik er vandaag toch over blog heeft te maken met het afscheid van David Letterman. De beste man was letterlijk zo lang als ik leef een van de beste talkshowhosts van de VS, en nam vannacht afscheid om eens verdiend met pensioen te gaan. Nu wil het toeval dat zijn lievelingsnummer precies hetzelfde nummer is als waar ik vanochtend mee wakker werd. De Foo Fighters braken zelfs speciaal voor de slotuitzending van de Late Show hun tour even af om het nummer live te komen spelen. En dus voor Dave (en ook voor mezelf, want het is gewoon een fokking lekker nummer!) hier is Everlong:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten