link link link link link

woensdag 1 april 2015

Engelbert Humperdinck - Quando, Quando, Quando

Het leuke van het bijhouden van dit blog is dat ik zo nu en dan wakker word met een wijsje waar ik geen idee van heb waar het vandaan komt. Vandaag is ook weer zo'n dag. Ik snap niet waarom, maar ik werd wakker met het fantastische nummer Quando, Quando, Quando. Ik weet ook niet precies in welke uitvoering, want er zijn er namelijk nogal een paar. Waaronder een van Fergie en will.i.am, en ook Micheal Bublé heeft een versie uitgebracht. Van origine is het een Italiaans nummer, maar ik ken alleen de Engelse versie. En dan denk ik waarschijnlijk de versie van de man met de beste artiestennaam ter wereld; Engelbert Humperdinck. Dus mocht je dit bossa nova achtige lied nog niet kennen, luister dan hieronder naar Quando, Quando, Quando.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten