link link link link link

donderdag 5 maart 2015

Raving George feat. Oscar & The Wolf - You're Mine

Jawel dames en heren, jongens en meisjes, boeren, burgers en buitenlui! We zijn weer terug! Het heeft even geduurd, maar wakker met een wijsje is weer online. Een van mijn goede voornemens dit jaar is om naast meer te gaan sporten ook mijn blog beter bij te houden. Van dat sporten is nog niet veel gekomen, en de eerste post van dit jaar is op 5 maart, dus dat gaat lekker... Maar vanaf vandaag beloof ik plechtig regelmatig dit blog van nieuwe wijsjes te voorzien. Het zal niet dagelijks worden, maar ik streef naar de 3/4 posts per week. 

Het wijsje waar ik vanochtend wakker mee werd is van een oude bekende. Ruim een half jaar geleden werd ik wakker met Strange Entity van Oscar and the Wolf. Heerlijk hypnotiserend nummer van een geweldige band uit België. En de zanger van deze fijne band, Max Colombie, is ook te horen op het wijsje van vandaag. Het is van de eveneens Belgische DJ Raving George (goeie naam!) en de dromerige stem van Colombie past perfect bij de wat duistere beats van Charlotte de Witte, want zo heet deze Raving George in het echt. Het nummer staat al een paar dagen bij mij op repeat en dus is het niet zo verwonderlijk dat ik er vandaag mee wakker werd. Een fijne track om weer mee terug te komen. Stay tuned voor meer wijsjes de komende tijd, maar geniet eerst van You're Mine van Raving George

Geen opmerkingen:

Een reactie posten