link link link link link

woensdag 26 november 2014

Taylor Swift x Kendrick Lamar - Backseat Shake Off

Goed, kleine bekentenis; ik werd vandaag wakker Shake It Off van Taylor Swift. En dat is natuurlijk helemaal niet stoer. Maar dat nummer is zo verdomde catchy. Gelukkig ik ben niet de enige die het nummer wel te pruimen vindt; vriend van het blog Kendrick Lamar vindt het ook mooi! Echt waar! Kijk hier maar. Aan de andere kant blijkt mevrouw Swift ook fan te zijn van Kendricks nummer Backseat Freestyle. Dus is het niet zo gek dat er nu een mash-up van die twee is uitgebracht. En die heet vanzelfsprekend Backseat Shake Off en ik kan het wel waarderen. Kom ik toch nog een beetje stoerder voor de dag. Check 'm hieronder:


Voor de vorm ook nog even de originele nummers; het echte nummer waar ik dus mee wakker werd, Shake It Off van Taylor Swift. En Backseat Freestyle van Kendrick Lamar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten